Teismeeast nii- ja naapidi. Inimeseõpetuse tööraamat III kooliastmele, I osa
Mõeldud kasutamiseks 7. klassis, kuid sobib läbivalt III kooliastmele. Kohtume taas II kooliastme tööraamatutest tuttavate Karoli, Keidu ja tema klassikaaslastega, kelle näidetel teemasid käsitletakse.
- Teooriaosa vastab riiklikule õppekavale, on kompaktne, sisutihe ja eakohane.
- Ülesanded on mitmekesised, sisaldades võrdlust, arutelu, analüüsi, loovülesandeid ja faktiteadmisi.
- On nii individuaalseid, paaris- kui ka rühmatööülesandeid.
- Tööraamat on üles ehitatud nii, et õpilasel on võimalik selle abil ka ise teadmisi omandada.
Digiteeritud materjali aluseks on 2022. aasta esmatrükk.
Teismeeast nii- ja naapidi. Inimeseõpetuse tööraamat III kooliastmele, I osa
Ühele kasutajale 1 aasta.
6.90€
- Sissejuhatuseks Tutvu sisuga
-
Murdeiga – oluliste muutuste periood inimeste elus
Tutvu sisuga
- Teema sissejuhatus. Murdeiga – oluliste muutuste periood inimese elus
- 1. Teismeiga Tasuta
- 2. Mõisted
- 3. Kasvamine ja arenemine Tasuta
- 4. Minu muutused
- 5. Inimese elukaar
- 6. Minu elukaar
- 7. Murdeea muutused
- 8. Täiskasvanuks saamine
- 9. Murdeea muutused poistel ja tüdrukutel
- 10. Kokkuvõtvalt murdeea muutustest
- 11. Kokkuvõte
- 12. Lavastus. Inimese elukaar
-
Teismeline iseenda ja oma elu kujundajana
- Teema sissejuhatus. Teismeline iseenda ja oma elu kujundajana
- 13. Arengu mõjutajad
- 14. Mõisted, mis algavad sõnaga „enese“
- 15. Enesekasvatus
- 16. Mina
- 17. Minu olemus
- 18. Minu omadused
- 19. Minu tugevamad ja nõrgemad küljed
- 20. Minu väärtushinnangud
- 21. Õppimise viisid
- 22. Minu huvid
- 23. Minu rollid
- 24. Minu eesmärk
- 25. Enesehinnang
- 26. Positiivne või madal enesehinnang?
- 27. Tagasiside
- 28. Hea enesehinnangu hoidmine
- 29. Otsustan ja vastutan ise
- 30. Positiivne enesesse suhtumine
- 31. Eneseavastamine ja eneseavamine
- 32. Enesearendamise teel
- 33. Kokkuvõte
- 34. Reklaam iseendale
- 35. Tähestikuline tabel
-
Teismelised üheskoos
Tutvu sisuga
- Teema sissejuhatus. Teismelised üheskoos
- 36. Mina suhtlejana
- 37. Üksinda või üksildasena?
- 38. Erinevad kultuurid ja suhtlemine Tasuta
- 39. Grupp ehk rühm
- 40. Minu rühmad
- 41. Rühma mõju
- 42. Rühmade liigitamine
- 43. Reeglid ja normid
- 44. Noorterühm või -ühendus
- 45. Õigused ja kohustused rühmas
- 46. Rollidega kaasnevad õigused ja kohustused
- 47. Suhtlemist soodustavad ja takistavad asjaolud
- 48. Konflikt ja selle põhjused teismeeas Tasuta
- 49. Konflikti lahendamine ja ennetamine
- 50. Mina-sõnum – konflikti ennetaja
- 51. Suhteprobleemide lahendamine
- 52. Sõltumatus ja autoriteet
- 53. Suhete hoidmine
- 54. Kokkuvõte
- 55. Maskotid
-
Teismeline, turvalisus ja riskid
- Teema sissejuhatus. Teismeline, turvalisus ja riskid
- 56. Enesekohased ja sotsiaalsed oskused
- 57. Tunnetega toimetulek
- 58. Tunnete väljendamine
- 59. Vihaga toimetulek
- 60. Riskid murdeeas
- 61. Otsustan ise
- 62. Erinevad probleemilahendused
- 63. Kiusamisega toimetulek
- 64. „Ei“ kiusamisele ja vägivallale
- 65. Toreduskäitumine
- 66. Uimastid
- 67. Uimastitarvitamise riski- ja kaitsetegurid
- 68. Legaalsed ja illegaalsed uimastid
- 69. Uimastite lühi- ja pikaajaline mõju
- 70. Nutisõltuvus
- 71. Uimastitega seotud seadused
- 72. „Ei“ uimastitele
- 73. „Ei“ ütlemine
- 74. Alternatiivid uimastite tarvitamisele
- 75. Kokkuvõte
- 76. Uimastivabalt
- Teismeliste suhted
- Kokkuvõte
Tööraamatu autor on Keila kooli inimeseõpetuse õpetaja Heli Israel.